آموزش گرفتن اسکین نوک وارزون ۲ Warzone 2 Nuke

اخبار و مقالات
۲ تیر ۱۴۰۳
۰

حتما تا امروز اسم نوک Nuke در بازی وارزون Warzone به گوشتان خورده. در این بلاگ به شما یاد می دهیم تا در این سیزن چطور اسکین نوک بگیرید...

اگر به دنبال این هستید که در وارزون Warzone متفاوت باشید و اسکین نوک Nuke را به دست بیاورید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. در وارزون 1 برای فعالسازی نوک باید 30 کیل در یک مچ بتل رویال و یا ریسرجنس می گرفتید اما وقتی که وارزون 2 عرضه شد، روش فعالسازی نوک تغییر کرد. برخی بر این باورند که روش های گرفتن نوک راحت تر شده و برخی می گویند سخت تر شده است. مراحل و نحوه فعالسازی تاکتیکال نوک در وارزون 2 را در ادامه برایتان شرح می دهیم. قبل از این که بتوانید تاکتیکال نوک را فعال کنید باید کانترکت های تاکتیکال نوک را انجام دهید. پیش از این که کانترکت های تاکتیکال نوک شما در مپ فعال بشود، لازم است تا یکی از این دو کار را انجام دهید. (پیشنهاد می کنیم که این ماموریت را با چند هم تیمی حرفه ای انجام دهید تا راحت تر باشد).

    • وین گرفتن در ۵ مچ پشت سر هم (اگر نتوانید نوک را فعال کنید باید از اول ۵ مچ پشت سر هم وین کنید)
    • وین کردن ۳۰ مچ را در یک سیزن (بعد 30 بار وین کردن در یک سیزن شما در تمام مچ ها کانترکت های تاکتیکال نوک خواهید داشت)

    فعال کردن نوک

    پس از انجام دادن یکی از روش های بالا، زمانی که وارد مچ می شوید، نوشته ای بزرگ و زرد رنگ میبینید: CHAMPION QUEST AVAILABLE و Check your tac map for a new champion’s quest

    این به معنی آن است که در این مچ شما می توانید نوک را فعال کنید. اما قبل از آن باید مپ خود را باز کرده و کانترکت نوک را پیدا کرده و آن را فعال کنید. وقتی کانترکت فعال می شود در سمت چپ صفحه جدولی نشان داده می شود. برای فعال سازی نوک به ۳ عنصر برلیوم، پلوتونیوم و تریتیوم نیاز دارید. مکان اسپان شدن نوک هم به شما نمایش داده می شود.

    به دست آوردن عناصر مورد نیاز

    ۱- برلیوم: برای پیدا کردن برلیوم به یک گوشی خاص نیاز دارید تا بتوانید از محل برلیوم با خبر شده و بروید آن را بردارید. وقتی برلیوم را بر می دارید تمام پلیر ها لوکیشن شما را در مپ خواهند دید. نگران نباشید چون اگر با عنصری که دارید بمیرید انمی ها نمی توانند آن را بردارند.

    ۲- پلوتونیوم: بعد از گرفتن برلیوم لوکیشن عنصر پلوتونیوم در مپ شما مشخص می شود. اگر به آن مکان بروید صندوقی را مشاهده می کنید که بابد آن را باز کنید. این کار معمولا زمان بر است. با داشتن پلوتونیوم دید شما در بازی تار و تاریک می شود. ه دلیل سمی بودن پلوتونیوم تاریکتر از حد معمولی می شود و جون شما نیز در هر چند ثانیه کمتر می شود.

    ۳- تریتیوم: بعد از گرفتن دو المنت قبلی شما به المنت سوم یعنی تریتیوم نیاز دارید که برای گرفتن این المنت باید هلیکوپتری با بدنه ی قوی را که در حال حمل کردن تریتیوم هست بزنید و تریتیوم را بردارید. تریتیوم هر چند ثانیه به شما شک می دهد و باعث می شود که با گان خود بدون قصد تیر زدن تیر بزنید و از طرفی دیگر باعث غیر فعال شدن ماشین و هلیکوپتر ها ، یو ای وی ها ، وسایل الکترونیکی ، پارازیتی شدن مپ شما و ... بشود.

    فعال سازی نوک Nuke و حمله ی انمی ها

    در آخر بعد از گرفتن تمام عنصر ها نوبت فعالسازی نوک است. نوک در مکانی به صورت شانسی اسپان می شود و تمام پلیر ها موقعیت نوک را در مپ خود می توانند مشاهده کنند. شما باید به محل اسپان شدن نوک بروید و 3 عنصری که در دست دارید را در نوک پلنت کنید. سپس باید نوک را فعال کنید.

    حالا بازی به انمی ها دو دقیقه مهلت می دهد تا نوک را غیر فعال کنند. شما نباید اجازه بدهید تا انمی ها به هدف خود یعنی غیر فعال کردن نوک برسند. زیرا اگر نوک را غیر فعال کنند شما دوباره برای فعالسازی نوک باید تمام مراحل را در مچی دیگر از اول انجام دهید. پیشنهاد می شود از مرتار، ایر استرایک ، نارنجک و ... برای دفاع از نوک استفاده کنید.

    انفجار، گرفتن نوک در وارزون و اسکین جذاب و نادر نوک Nuke در وارزون ۲

    اگر توانستید از نوک محافظت کنید، منفجر می شود و صحنه ی فرار شما با هلی کوپتر و انفجار به شما نمایش داده می شود. پس از این مچ ایکس پی و جوایزی جذاب مثل اسکین نوک وارزون به شما تعلق می گیرد. بسیاری از یوتوبر ها، گیمر ها و استریمر ها توانسته اند اسکین نوک را بگیرند و برخی در هر سیزن سعی می کنند تا رکورد سریع ترین نوک گرفتن را بزنند.

    آیا شما پلیری را می شناسید که اسکین نوک این سیزن را گرفته باشد؟ در بخش دیدگاه ها بنویسید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده،
اولین دیدگاه رو شما ثبت کنید.

ورود به فروشگاه