10 فکت برتر بازی کالاف دیوتی موبایل Call Of Duty Mobile

اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
زمان مطالعه: '۵ دقیقه
اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
۲۸ مهر ۱۴۰۳
۰

بازی کالاف دیوتی موبایل در حال حاضر یکی از ۱۰ گیم برتر دنیاست! ۱۰ فکت مهم و مخفی این بازی را برایتان شرح می دهیم

1- اولین اسکین Camo در بازی کالاف دیوتی موبایل

اسلحه های Camo زیادی در حال حاضر در کالاف دیوتی موبایل موجود هستند. اولین اسکین Camo در بازی کالاف دیوتی موبایل مربوط به بتل پس پریمیوم فصل اول است. اسکین red action اسلحه یAK-47 اولین اسکین با عنوان Epic یا حماسی است که فقط پلیر هایی که در سیزن یک بتل پس داشتند می توانستند دریافت کنند. این اسکین بسیار جذاب است که بسیاری از پلیر های قدیمی آن را دارند. مانند بازی های بتل رویال دیگری مثل فورتنایت، کسانی که از سیزین های اولیه بتل پس داشتند آیتم های کمیاب تری را دارند.

2- پرک ناعادلانه Overkill که هیچ وقت در بازی اجرا نشد

پرک های زیادی در تاریخ سری کال اف دیوتی بودند که نارضایتی های زیادی را جلب خودشون کرده بودند. شرکت infinityward قبلا با وجود اعتراض های متعدد برخلاف میل بازیکن ها پرک های ناعادلانه ای به نسخه های مختلف کال اف دیوتی اضافه کرده و سرو صدای زیادی به پا کرده بود. پرک Overkill به بازیکنان اجازه می‌داد از دو سلاح اصلی استفاده کنند. این. پرک در سرورهای تست موجود بود اما هرگز منتشر نشد، زیرا توسعه‌دهندگان فکر کردند که این پرک بازی را ناعادلانه می‌کند.

3- راز پشت وجود عروسک های Teddy Bear در بازی کالاف موبایل

به غیر از لوکیشن Sanitarium در COD Mobile، که در آن تعداد زیادی خرس عروسکی پخش شده است، تقریبا کل نقشه دارای خرس های عروسکی قهوه ای زیادی است که در اطراف خوابیده اند. در Sanitarium، اگر تعداد معینی از خرس های عروسکی را بزنید، یک اتاق مخفی باز می شود. اما جدا از ماموریتی که در بازی باز می شود، یک راز عمیق در پس چرایی حضور این خرس های عروسکی در بازی وجود دارد. طبق برخی نظریه ها، یکی از توسعه دهندگان بازی کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile، دختر کوچکش را در سن بسیار کم از دست داد. خرس های عروسکی یکی از اسباب بازی های مورد علاقه او بودند. بنابراین، به منظور ادای احترام به او، توسعه دهندگان خرس های عروسکی را در سراسر نقشه، به خصوص به این لوکیشن اضافه کردند.

4- درآمد شگفت انگیز COD Mobile فقط یک ماه پس از انتشار

پس از گذشت فقط یک ماه از انتشار بازی Call of Duty Mobile، کمپانی سازنده درآمدی بالغ بر 54 میلیون دلار کسب کرد که عددی بسیار شگفت انگیز است. پس از یک سال هم به درآمدی مجموعاً 480 میلیون رسید. همچنین در ماه اول انتشار، ۱۰۰ میلیون بار دانلود شد که در زمان خودش رکوردی بی نظیر و تاریخی محسوب می شد.

5- انتشار پیش از نسخه ی بتا

نسخه بتا COD Mobile در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، اما برخی از بازیکنان در استرالیا و کشورهای دیگر از ماه مه ۲۰۱۸ به نسخه تست بازی دسترسی داشتند.

6- گیمر ها روزانه مجموعا ۱۹۰۰ ساعت کالاف دیوتی بازی می کنند!

اگر مدت زمان بازی کردن (Playtime)بازی کالاف دیوتی در تمام نسخه های آن را جمع بزنیم به عدد خارق العاده ی ۱۹۰۰ ساعت بازی می رسیم! این آماری بی نظیر است و نشان می دهد که بازی Call of Duty محبوب ترین بازی دنیاست.

7- ماشین مرگی به نام Scythe

ماشین مرگ یکی از مهارت‌های اپراتور درCOD Mobile است که ابتدا "Scythe" نام داشت و بعداً به "ماشین مرگ" تغییر نام یافت. ماشین مرگ یک مینی تفنگ دستی است که با گذشت زمان به آرامی دقت را افزایش می دهد.

8- لگد افقی در اسلحه ها وجود نداشت

در نسخه‌های اولیه بازی، هیچ لرزش و لگد افقی برای سلاح‌ها وجود نداشت. این موشوع باعث آسان بودن شلیک و بازی کردن برای بسیاری از پلیر ها شده بود. بعداً با برخی به‌روزرسانی‌ها، Activision این ویژگی را اضافه کرد. و همچنین برخی اتچمنت های جدید در Gunsmith معرفی کرد که به پایدارسازی سلاح کمک می‌کنند.

9- توسعه‌دهندگان Candy Crush در خلق کالاف دیوتی نقش مهمی داشتند

این حقیقت را احتمالا هرگز نشنیده اید، اما باید بگوییم که توسععه دهندگان بازی موفق Candy Crush در خلق بازی کالاف موبایل نقش مهمی را ایفا کرده اند. در سال ۲۰۱۴ کمپانی بزرگ اکتیویژن Candy Crush King. را خریداری کرد. بنابراین عوامل این شرکت در سال ۲۰۱۸ در ساخت بازی کالاف دیوتی موبایل نقش داشتند و آن را توسعه دادند.

10- ناشران متعدد Activision

کمپانی Activision از ناشران مختلفی برای افزایش دسترسی COD Mobile در مناطق مختلف جهان استفاده می‌کند. ناشران اصلی این بازی شامل Garena (آمریکای جنوبی) Timi(آمریکا) Tencent (چین، کره و جنوب شرق آسیا)و VNG Games ویتنام) هستند. این حرکت هوشمندانه باعث شده بازی در میان بازیکنان مناطق مختلف و متعددی محبوب‌تر شود.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده،
اولین دیدگاه رو شما ثبت کنید.

ورود به فروشگاه