پی دی گیمر، تنها نماینده رسمی فروش محصولات برند ممو MEMO در ایران

اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
زمان مطالعه: '۲ دقیقه
اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
۲۵ مرداد ۱۴۰۳
۰

پی دی گیمر PD Gamer تنها نماینده رسمی فروش محصولات برند ممو MEMO در ایران است. شما می توانید به روز ترین تجهیزات گیمینگ اورجینال برند ممو MEMO را با بهترین و ارزان ترین قیمت از پی دی گیمر تهیه کنید.

آشنایی کامل تر با کمپانی ممو MEMO

برند ممو یک نام تجاری متمرکز بر فناوری های روز دنیاست و یکی از محبوب ترین برند ها در میان گیمر ها به شمار می آید. ممو تولید کننده ی تخصصی محصولات الکترونیکی است که از سال ۲۰۱۲ با نام Shenzhen MEMO Digital Co Ltd شروع به کار کرده است. محصولات برند ممو MEMO شامل انواع خنک کننده های گوشی موبایل، دسته بازی ها و کنترلر های موبایل، کولپد لپ تاپ و سایر تجهیزات گیمینیگ و الکترونیکی می باشد.

در ایرانMemo پی دی گیمر نماینده رسمی ممو

هم اکنون ممو MEMO خوش نامترین، معروفترین و محبوب ترین برند حوزه ی گیمینگ و موبایل گیمینگ در جهان است. ژاپن، کره، ایالات متحده و اروپا بازار های فروش اصلی این برند هستند. هدف اصلی ممو MEMO تلاش برای ایجاد تجربه ای بهتر و با کیفیت تر در بازی کردن برای تمام موبایل گیمر ها و گیمر هاست. این کمپانی با استفاده از خلاقیت و ایده های مهندسان برتر و پژوهشگران فوق العاده اش توانسته بهترین، کاربردی ترین و نوآورانه ترین تجهیزات موبایل گیمینگ و گیمینگ دنیا را طراحی و به بازار عرضه کند. محبوبیت محصولات این برند به قدری زیاد است که زمانی که به تجهیزات موبایل گیمینگ فکر کنید، «ممو» اولین کلمه ای است که در ذهن شما نقش می بندد.

چرا باید محصولات برند ممو رو فقط از پی دی گیمر خریداری کنیم؟
تاریخ تولید به روز محصولات
ضمانت قطعی اصالت و سلامت فیزیکی و تعویض بی قید و شرط کالاهای معیوب
موجودی به روز و عرضه تمامی محصولات جدید برند ممو تنها چند روز پس از عرضه جهانی
ارائه تمام محصولات در پک و پلمپ اصلی کارخانه‌ای

پی دی گیمر PD Gamer ، تنها نماینده رسمی برند ممو MEMO در ایران

ما در پی دی گیمر همواره تلاش می کنیم تا بهترین و به روز ترین تجهیزات و لوازم گیمینیگ و موبایل گیمینگ درجه یک و اورجینال را گرد هم آورده، تا با کیفیت ترین، جدید ترین و بهترین تجهیزات گیمینگ را به مخاطبان و گیمر های ایرانی عرضه کنیم. تجربه ی فروش ما در طی این سال ها در فروشگاه اینترنتی پابجی دونی PUBGDOONI و شنیدن فیدبک ها و نظرات مخاطبان و مشتریان عزیز، باعث شد تا به موفقیت و محبوبیت این برند معتبر در میان گیمر های ایرانی پی ببریم.

جهت ساماندهی فروش محصولات اورجینال و پلمپ کارخانه ای برند ممو MEMO در ایران و همینطور عرضه ی به روزِ تازه ترین تجهیزات این برند، نمایندگی رسمی فروش محصولات برند ممو MEMO را در ۲۴ آگوست ۲۰۲۴ دریافت کردیم و به اطلاعتان می رسانیم که هم اکنون پی دی گیمر PD Gamer با افتخار، تنها نماینده رسمی برند ممو MEMO در ایران است. برای مشاهده و یا خرید جدید ترین تجهیزات گیمینگ اصل و اورجینال برند ممو MEMO ، از محصولات به روز و درجه یک پی دی گیمر PD Gamer دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده،
اولین دیدگاه رو شما ثبت کنید.

ورود به فروشگاه