معرفی 5 گیم معروف که تبدیل به فیلم شدند!

اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
زمان مطالعه: '۷ دقیقه
اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
۲۴ شهریور ۱۴۰۳
۰

از این پنج بازی تاریخی و تأثیرگذار فیلم و انیمیشن ساخته اند ...

برخی از گیم های دنیا آنقدر اثرگذار و تاریخ ساز بودند، که هالیوود به فکر ساختن فیلم و انیمیشن از روی این بازی ها افتاد. در این بلاگ پی دی گیمر PD Gamer می خواهیم تعدادی از بازی هایی که فیلم شدند را معرفی کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراهمان باشید.

۱- فیلم جذاب سونیک خارپشت Sonic the Hedgehog

انتشار: اولین فیلم سونیک در سال ۲۰۲۰ به نمایش درآمد و دنباله آن در ۲۰۲۲ منتشر شد. داستان: داستان درباره سونیک، یک خارپشت آبی با سرعت بالاست که باید جلوی دکتر روباتنیک (با بازی جیم کری) را بگیرد تا از قدرت‌هایش برای کنترل دنیا استفاده نکند.

شخصیت‌ها: سونیک: یک خارپشت فوق‌العاده سریع و پرانرژی که قلب مهربانی دارد. او شخصیتی خنده‌ رو و ماجراجو است که در عین حال تلاش می‌کند از دوستانش محافظت کند.

دکتر روباتنیک: نابغه‌ای شرور و عجیب که نقشه‌های شیطانی برای تسلط بر جهان دارد. بازی خنده‌دار و عجیب جیم کری این شخصیت را بسیار به یادماندنی کرده است.

بازخورد: با وجود اعتراض‌هایی که ابتدا به طراحی سونیک شد و باعث تغییر آن شد، فیلم در گیشه موفقیت زیادی کسب کرد. سبک سرگرم‌کننده و خانوادگی فیلم، همراه با بازی جذاب جیم کری، توجه بسیاری را جلب کرد.

۲- فیلم به یاد ماندنی برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros. Movie

انتشار: این فیلم در آوریل ۲۰۲۳ با همکاری ایلومینیشن و نینتندو اکران شد. داستان: این انیمیشن داستان دو لوله‌کش به نام‌ های ماریو و لوئیجی را روایت می‌کند که از بروکلین به دنیای قارچ منتقل می‌شوند. آنها همراه با پرنسس پیچ تلاش می‌کنند جلوی باوزر را بگیرند.

شخصیت‌ها: ماریو: قهرمان اصلی که همیشه آماده کمک کردن به دوستانش است. او شجاع، مصمم و کمی دست‌وپاچلفتی است، اما همیشه موفق می‌شود. لوئیجی: برادر ترسو ولی دوست‌داشتنی ماریو که همیشه در کنار اوست، حتی وقتی که می‌ترسد. او گاهی در سایه ماریو می رود ، اما نقش بزرگی در داستان دارد.

پرنسس پیچ: رهبر قوی و باهوش دنیا قارچ که توانایی رهبری و شجاعت بالایی دارد. باوزر: شخصیت شرور و پرقدرت داستان که همیشه سعی دارد پادشاهی قارچ را تصاحب کند. بازخورد: فیلم به دلیل داستانش بازخوردهای مختلفی داشت، اما بخاطر حس نوستالژی و انیمیشن جذاب، توانست در گیشه موفق شود و نظر مثبت بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

۳- نوستالژیک مثل پوکمون Pokémon

فیلم‌های پوکمون: اولین فیلم (۱۹۹۸) و جدید ترین کارآگاه پیکاچو (۲۰۱۹). داستان: فیلم‌های پوکمون بیشتر به ماجراجویی‌های ,اش کچام و پوکمون‌های اش می‌پردازند. اما در کارآگاه پیکاچو داستان متفاوت است؛ یک جوان (با بازی جاستیس اسمیت) به همراه پیکاچوی سخنگو (با صداپیشگی رایان رینولدز) سعی می‌کند یک معما را حل کند.

شخصیت‌ها: پیکاچو: در کارآگاه پیکاچو، او یک پیکاچوی سخنگو و کنجکاو است که دوست دارد معماها را حل کند و کمی شوخ‌طبع است. تیم: شخصیتی که با پیکاچو برای حل معماها همراه می‌شود. او جوانی است که در تلاش است رازهای مربوط به ناپدید شدن پدرش را کشف کند. بازخورد: فیلم‌های پوکمون همیشه میان طرفداران محبوب بوده‌اند، اما کارآگاه پیکاچو به دلیل تصویرسازی واقعی دنیای پوکمون و داستان احساسی‌اش توجه ویژه‌ای کسب کرد.

۴- فیلم پنج شب در کنار فردی (FNAF) Five Nights at Freddy's

انتشار: این فیلم در اکتبر ۲۰۲۳ منتشر شد. داستان: فیلم بر اساس بازی ترسناک محبوب ساخته شده است و داستان یک نگهبان شب را روایت می‌کند که در پیتزافروشی فردی فزبر کار می‌کند. در این مکان، عروسک‌های مکانیکی که روزها عادی به نظر می‌رسند، شب‌ها به موجوداتی ترسناک و قاتل تبدیل می‌شوند.

شخصیت‌ها: نگهبان شب: شخصیت اصلی فیلم که شغل جدیدی را به عنوان نگهبان شبانه در پیتزافروشی فردی فزبر (Fazbear)قبول کرده است. او به‌زودی با ربات های ترسناک , با روح و نیمه زنده مواجه می‌شود که در شب بیدار می‌شوند.

فردی ((Freddy و دوستانش: عروسک‌های مکانیکی که به‌ظاهر بی‌ضرر هستند، اما در شب زنده می‌شوند و به شخصیت‌های مرگبار تبدیل می‌شوند. هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و هولناک هستند.

بازخورد: فیلم پنج شب در کنار فردی بعد از انتشار توجه زیادی جلب کرد و برای طرفداران بازی‌های ترسناک، یک تجربه دلهره‌آور و هیجان‌انگیز بود. منتقدان از فضای وحشتناک و دلهره‌آور فیلم تمجید کردند، اما برخی از مخاطبان انتظار بیشتری از پیچیدگی داستان داشتند.

۵- سریال آخرین بازمانده از ما The Last of Us، از بازی هایی که فیلم شدند

سریال بازی Last of Us

انتشار: این سریال در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO پخش شد. داستان: این سریال بر اساس بازی ویدیویی بسیار معروفی از استودیو Naughty Dog ساخته شده است و داستان دو شخصیت به نام‌های جوئل (با بازی پدرو پاسکال) و الی (با بازی بلا رمزی) را روایت می‌کند که در دنیایی پسا-آخرالزمانی برای بقا تلاش می‌کنند. این سریال به موضوعات بقا در برابر زامبی ها، روابط انسانی و... می‌پردازد.

شخصیت‌ها: جوئل: از الی و بقا در این دنیای خطرناک، هر کاری می‌کند. الی: دختری نوجوان که نقشی کلیدی در نجات دنیا دارد. او شجاع، باهوش و جنگجو است و رابطه‌اش با جوئل یکی از اصلی‌ترین موضوعات سریال است. بازخورد: سریال به خاطر اقتباس دقیق از بازی و بازی‌های قوی بازیگران، مخصوصاً پدرو پاسکال و بلا رمزی، مورد تحسین قرار گرفت.

آيا از بین بازی های جدید هم فیلمی ساخته شده؟

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده،
اولین دیدگاه رو شما ثبت کنید.

ورود به فروشگاه