آیا وارزون موبایل در عرضه اولیه خودش شکست خورده؟

نقد و بررسی
آنیتا صفرزاده
زمان مطالعه: '۳ دقیقه
نقد و بررسی
آنیتا صفرزاده
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰

حدود یک ماه از انتشار بازی پر سر و صدای وارزون موبایل Warzone Mobile می گذرد و بسیاری از مخاطبانش را شوکه کرده است...

زمانی که بازی وارزون موبایل Warzone Mobile عرضه شد به دلیل بهینه نبودن، کرش کردن و لگ داشتن یک شکست بزرگ به حساب آمد. بسیاری از مخاطبین این بازی پر سر و صدا به دلیل آنکه دیوایسشان قادر نبود که این بازی را به درستی اجرا کند دلسرد شدند و برخی هم این بازی را در همان ابتدا کنار گذاشتند.

بهینه نبودن بازی وارزون موبایل Warzone Mobile

یکی از دلایلی که بسیاری از مخاطب های وارزون نسبت به بازی وارزون موبایل واکنش های منفی نشان دادند، بهینه نبودن این بازی برای موبایل است. زمانی که این بازی را روز موبایل باز می کنید گوشی موبایلتان داغ می کند و لگ های زیادی را ممکن است تجربه کنید. اما به تازگی آپدیت جدیدی منتشر شده که دیوایس کم تر داغ می کند و بازی راحت تر اجرا می شود.

بسیاری بر این باورند که این بازی برای کنسول و PC مناسب است و برای دیوایس هایی مانند موبایل و تبلت بهینه نیست. اگر دستگاه قدرتمندی برای اجرای این بازی ندارید، مشکل های گرافیکی، FPS پایین و داغ شدن از مشکلاتیست که با آن ها مواجه می شوید.

گیم پلی پیچیده برای یک بازی موبایلی

در بازی کالاف دیوتی وارزون ، حرکات زیادی مانند دویدن، لیز خوردن، BR و ... وجود دارد. در بازی وارزون موبایل هم تمام این مکانیک ها وجود دارد. این حرکات و پیچیدگی های بازی وارزون موبایل نسبت به بازی های رقیبش مانند پابجی موبایل، کالاف دیوتی موبایل، فری فایر و ... شما را با چالش هایی مواجه می کند. بسیاری بر این باورند که کنترل پیچیدگی های این بازی در موبایل و تبلت دشوار است. توسعه دهنده های این بازی تمام جزییات و فرمان های بازی وارزون را داخل صفحه ی لمسی موبایل آورده اند که این موضوع باعث پیچیده شدن گیم پلی آن شده است. بنابراین به نظر نمی آید وارزون موبایل یک بازی مستقل و بهینه شده و مخصوص موبایل باشد و تنها یک نسخه ی کم عمق تر از بازی وارزون است.

اجرای روان تر بازی در آپدیت های جدید وارزون موبایل

اگر وارزون موبایل را روی آیپد پرو یا موبایل های جدید پرچم دار اجرا می کنید، احتمالا با مشکلات زیادی مواجه نشده اید. اما اگر از داغ شدن بیش از حد دیوایس و لگ های بازی خسته شده اید، خبر خوب آن است که در آپدیت جدید وارزون موبایل بازی روان تر اجرا می شود و می توانید با کمک تنظیمات گرافیکی بازی از گرم شدن بیش از حد موبایل و تبلتتان جلوگیری کنید. برای جلوگیری از داغ شدن موبایل پیشنهاد می کنیم تا یک فن خنک کننده مناسب برای دیوایستان تهیه کنید. حفظ سلامت باتری و موبایل، جلوگیری از لگ های سخت افزاری، افزایش FPS و ... از مزایای استفاده از خنک کننده موبایل و تبلت می باشد. برای مشاهده و یا خرید خنک کننده سازگار با موبایل و تبلتتان، از صفحه فن خنک کننده موبایل، آیپد و تبلت پی دی گیمر دیدن فرمایید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده،
اولین دیدگاه رو شما ثبت کنید.

ورود به فروشگاه