معرفی بازی جدید Body Cam با گرافیک بسیار واقع گرایانه!

اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
زمان مطالعه: '۵ دقیقه
اخبار و مقالات
آنیتا صفرزاده
۶ تیر ۱۴۰۳
۰

بازی جدید بادی کم ریلیز شده است و با گرافیک واقع گرایانه خیره کننده اش تمام گیمر ها را مجذوب خودش کرده ...

معرفی اجمالی بازی جدید بادی کم Body Cam

بادی کم (Bodycam) یک بازی شوتینگ اول شخص و چند نفره، با گرافیک بسیار فوق واقع گرایانه (Ultra Realistic) می باشد. این گیم با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های بازی سازی مثل آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) ساخته شده است. در این بازی نگاه شما از زاویه دید یک دوربین بر روی لباس یک پلیس است. بازی بادی کم Body Cam به دلیل گرافیک خیره کننده و بسیار واقعی خود، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

موتور گرافیکی Unreal Engine 5، گرافیک بسیار واقع گرایانه

برخی کاربران با اشاره به ظرفیت بالای موتور گرافیکی Unreal Engine 5 در ایجاد تصاویر واقع گرایانه خاطر نشان کردند که فیلترهای موشن بلور در حرکات کاراکتر بازی و تقلید از نحوه حرکات دوربین نصب شده روی لباس افسران پلیس می‌تواند برخی ایرادات و ساختار بازی پنهان کرده و توهم یک فیلم واقعی را ایجاد کنند.

با قابلیت ها و فناوری‌ های موجود از طریق موتور گرافیکی آنریل انجین 5، بازیکنان یک تجربه ی نسل بعدی و بسیار جدیدی از بازی کردن خواهند داشت. بازی بادی کم آیندهه ی بازی‌های ویدیویی واقع گرایانه را به نمایش می‌گذارد. گرافیک خیره‌کننده، جلوه‌های صوتی دقیق و همینطور تجربه ای انقلابی از تیراندازی و حرکات، از جمله ویژگی های منحصربفرد این گیم می باشد.

کار تیمی ۲ نفره و شباهت به بازی آن رکورد Unrecord

بادی کم که توسط تیم دو نفره استودیو Reissad ریسد ساخته شده بسیار شبیه به گیم آن رکورد (Unrecord) است. سازنده های این بازی، برنامه نویسانی فرانسوی هستند که علاقه مند به بازی های ویدیویی شوتینگ بودند. شاید باورش دشوار باشد اما خالقان این بازی یک تیم دو نفره با ۱۷ و ۲۰ سال سن می باشند! آن ها این بازی را به گونه ای ساخته اند که مرزهای رئالیسم و فوتورئالیسم را جابجا کرده اند و تجربه ای واقعاً انقلابی برای ژانر گیم های شوتینگ به جای گذاشته اند.

آشنایی با روند بازی بادی کم Body Cam

این گیم به شکلی است که هر کار کوچک و بزرگی تاثیری مستقیم بر جان شما در گیم می گذارد. پس باید حواستان جمع باشد. لگد اسلحه ها اصلا مشابه لگد اسلحه ها در سایر گیم ها مانند پابجی PUBG، کالاف دیوتی Call of Duty، رینبو سیکس Rainbow Six و... نیست. تنها راه فهمیدن از این که به کجا شلیک می کنید، نشانه گیری و Aim گرفتن است. مقدار تیر باقی مانده در اسلحه شما در جایی نوشته نشده. این بازی به گونه ای است که نمی توانید با کمپ کردن بازی را پیش ببرید. کمپ کردن در بادی کم به دلیل سخت بودن ایم گرفتن و نوع طراحی مپ ها بسیار سخت است. بازی بادی کم دارای فرندلی فایر است. یعنی شما نمی توانید به هم تیمی خود آسیب بزنید. برای شناسایی هم تیمی ها دور آن ها مستطیلی سبز رنگ قرار دارد.

مپ های بازی بادی کم Body Cam

  • 1- Russian Building (ساختمانی متروکه که زباله ها و خرابه های زیادی دارد)
  • 2-Worn House (خانه ای فرسوده با حیاط)
  • 3-Tumblewood (جنگل)
  • 4-Airsoft House (لوکیشنی برای تمرین تیراندازی)
  • 5-Oil Rig (دکل نفتی در دریا)

تمام مپ ها دارای زمان های شب و روز و دارای آب و هوای مختلف اند.

معرفی و توضیح مود های بازی جدید بادی کم Body Cam

  • 1- Team Deathmatch
  • 2- (Free For All) Deathmatch
  • 3- Body Bomb
    • مود زامبی (Zombie Mode) به زودی اضافه خواهد شد.

      Team Deathmatch

      یک بازی ۶ نفره در برابر ۶ نفر است که در آن کار تیمی بسیار مهم است. در این مود سلاح های هر نفر در هر دور عوض می شود و تیمی که ۱۰ دور پیروز شود، برنده اعلام می شود. وقتی که شما می میرید اول تبدیل به یک پهباد می شوید که با پهپاد می توانید به هم تیمی های خود کمک کنید تا انمی ها را راحت تر پیدا و یا بزنند. اما اگر کسی شما را بزند، پهپاد را بد هدایت کنید و یا به جایی به شکل بدی برخورد کند، شما باید زاویه دید دوربین بر روی کلاه هم تیمی خود را تا آخر مچ تماشا کنید!

      پهپاد ها دارای ۳ ویژگی در نوع دیدن هستند:

      • دید با چراغ قوه
      • دید در شب
      • دید در روز
      Deathmatch یا Free for All

      تعداد بازیکنان ۶ نفر است که هر بازیکن با یک سلاح شخصی دیگر را کیل کند و کسی که زود تر به تعداد مشخص شده ی کیل کردن برسد برنده می شود. بازیکنان پس از مردن ، به طور خودکار دوباره زنده می شوند. این مود برای بازیکنانی مناسب است که از گیم پلی سریع لذت می برند. در این مود مهارت های فردی مربوط به راحت کیل کردن بسیار مهم است.

      Body Bomb

      یک مود چند نفره ی استراتژیک برای جستجو و منفجر کردن است. بازیکنان با هدف کاشت یا خنثی کردن بمب به ۲ تیم مختلف تقسیم می شوند. برای برنده شدن در این مود نیاز به برنامه ریزی دقیق و هماهنگی بین هم تیمی ها دارید. این مود معمولا برای کسانی جذاب است که به تاکتیک ها و بازی های استراتژی علاقه دارند.

      دانلود و قیمت بازی بادی کم Body Cam

      قیمت مشخص شده برای بازی بادی کم در استیم در حال حاضر حدود ۳۵ دلار است. برای دانلود این بازی در استیم می توانید از این لینک استفاده کنید:

      https://store.steampowered.com/app/2406770/Bodycam/

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مقاله ثبت نشده،
اولین دیدگاه رو شما ثبت کنید.

ورود به فروشگاه